• Wpisów:68
  • Średnio co: 24 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 23:17
  • Licznik odwiedzin:10 333 / 1687 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
1* Najważniejsza jest DIETA!!!
2* Dostatecznie się wysypiaj (Bardzo ważne!)
3* Ćwiczenia - Żeby mieć płaski brzuch trzeba wzmocnić mięśnie skośne (zewnętrzny i wewnętrzny) mięsień piamidowy, poprzeczny i prosty brzucha oraz mięsień pleców - czworoboczny lędźwiowy, one właśnie budują strukturę naszego brzucha.

PAMIĘTAJ, ABY NIE ĆWICZYĆ CODZIENNIE! KAŻDE MIĘŚNIE POTRZEBUJĄ REGENERACJI.

4* Ćwicz początkowo 2-3 razy w tygodniu.

PAMIĘTAJ, ŻE NIE DA SIĘ SPALIĆ TŁUSZCZU TYLKO Z JEDNEJ PARTII CIAŁA. DLATEGO DBAJ O DIETĘ I WYKONUJ ĆWICZENIA AEROBOWE. WYSTARCZY NAWET SPACER.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
-produkty o niskim indeksie glikemicznym (IG) obfitujące w węglowodany złożone (ryż brązowy, kasza gryczana, makaron razowy) i białko (mięso, ryba).
-posiłek ten powinien być spożyty ok. 2-4 godziny przed treningiem, chyba że nie mamy czasu (dajmy na to, ćwiczymy rano), wtedy ta przerwa może być krótsza – 1-2 godziny

Przykłady posiłków na 2-4 h przed treningiem:
- tortilla z kurczakiem i warzywami
- kanapka z pieczywa razowego z kurczakiem / serem żółtym / szynką i pomidorem
- spaghetti z makaronu razowego z sosem pomidorowym, serem i warzywami
- kurczak z brązowym ryżem i warzywami
- duszone mięso z warzywami
- płatki owsiane z mlekiem
- musli z jogurtem
- placki ziemniaczane
- placki z jabłkami
- twarożek z warzywami: pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką, kiełkami

Przykłady posiłków na 1-2 h przed treningiem:
- jogurt – może być z dodatkiem musli
- koktajl mleczny
- shake bananowy
- sok owocowy, najlepiej pomarańczowy
- owoce – świeże lub suszone
- garść rodzynek
- baton z musli
- pieczywo chrupkie z dżemem
- ciasteczka zbożowe
- kisiel owocowy
- niewielka porcja białego ryżu z truskawkami

TRENING SIŁOWY:
- płatki owsiane z owocami
- garść rodzynek
- chude mleko
- owoce, np. 1 banan, 3 kiwi, 2 jabłka

TRENING CARDIO:
- świeże owoce
- jogurt naturalny
- baton zbożowy
- bułka pszenna z rodzynkami
- kromka ciemnego pieczywa z miodem
 

 
Przepraszam z góry za jakość zdj, ale musiałam je wykonać sama.. innej opcji nie było.
Ale ważne, że są!
Oto mój brzuch w aktualnym stanie..
Pracuję nad nim od jakiegoś czasu ale nie przykładam się do tego szczególnie.
Postaram się niedługo wkleić zdj wykonane przez kogoś aby lepiej oddawały moje postępy.
Za miesiąc zrobię i dodam kolejne.



Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Moim największym marzeniem jest wąska talia ; )
Jak dla mnie to ona jest najważniejsza w całej sylwetce.. a jak wiadomo, wąskiej talii nie ma, bez płaskiego brzucha
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dzisiaj czekają mnie ćwiczenia na brzuch i na pośladki.. miałam pobiegać ale przyszła burza. ;C
A po ćwiczeniach.. pokażę w końcu swoje ciało! ;D

 

 
Jak wiadomo dzisiaj mamy 1 dzień wiosny... dla osób uczących się nosi on nazwę "Dzień wagarowicza" .. Mam nadzieję, że tradycji stało się zadość, bo ja na wagarach bawiłam się świetnie
Oby w tej nowej, pięknej porze roku ubyło Wam tłuszczyku i przybyło dobre samopoczucie!
 

 
Nie wiem jak Wy ale ja dzisiaj mega spompowana.. po dwóch ciężkich treningach padam na twarz!